Cumpărături DM

miercuri, iulie 06, 2016 1 Comments A+ a-

Săptămâna trecută am fost în DM . Aveam nevoie de dischete demachiante , pentru că cele pe care le am sunt pe terminate . Și cum cele de la DM sunt preferatele mele nu puteam să nu le achiziționez din nou .
Logic că nu am rezistat să nu cumpăr și alte produse așa că , în total am plecat cu 3 .



  1. Dischete demachiante Ebelin - Imi plac la nebunie , sunt preferatele mele de foarte multă vreme . Eu cumpăr mereu pachetul mare de 140 de bucați . Îmi pare rău că nu vă pot spune prețul exact , însă le iau pur și simplu de la raft fără să mă uit cât costă . Oricum pânâ în 10 lei .
  2. Săpun lichid cu Mango și Papaya - L-am mai avut în trecut și țineam minte că mi-a plăcut , așa că l-am achiziționat din nou . Îmi place foarte mult cum miroase , este suficient de dens și îsi păstrează mirosul . Costă în jur de 7 Lei
  3. Samponul uscat Balea - Îmi doream foarte mult un șampon uscat . De când cu bebe se întâmplă uneori să nu am timp să mă spăl pe cap . Îl voiam pe cel de la Batiste , dar cum prețul în Sensiblu este un pic cam piperat și în altă parte nu l-am găsit , l-am ales pe cel de la Balea . Eu părul șaten deschis de aceea l-am ales pe acesta . Momentan nu pot să zic că mă dă pe spate , dar este ok . Cert este că trebuie să-l folosești într-o cameră aerisită , altfel s-ăr putea să te trezesți cu un mare nor alb în jurul tău . Miroase ok , își face efectul , însă trebuie masat foarte bine pentru a nu rămâne albicios . Am dat pe el în jur de 11 lei .
Acestea au fost cumpărăturile mele din DM . Știu că sunt puține . Voiam doar să vă spun o scurtă părere despre aceste produse . Vor urma review-uri , așa că dacă vreți să aflați mai multe detalii despre aceste produse urmăriți acest blog .
Voi folosiți aceste produse ?

1 comentarii:

Write comentarii
Unknown
AUTHOR
6 iulie 2016 la 18:18 delete

INCA NU ,DAR SUNT PE LISTA

Reply
avatar

Citesc cu drag pararea ta !